Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Keywords

Latest topics
» PotterMore: Anyone else on it?
Wed May 02, 2012 11:30 pm by BlackFalcon

» THE MUSIC THREAD
Wed May 02, 2012 11:19 pm by BlackFalcon

» I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread
Wed May 02, 2012 11:09 pm by BlackFalcon

» WARFare Draft Show Prediction Contest Results
Sat Apr 28, 2012 4:57 pm by HolyJose

» JBW Show Feedback Thread.
Sat Apr 28, 2012 4:46 pm by Rome

» Mayhem "We're back" Episode
Sat Apr 28, 2012 5:17 am by Robareid

» WARFare Draft Show Prediction Contest
Fri Apr 27, 2012 4:34 am by Robareid

» YAY!!!!!!!!!!
Mon Apr 16, 2012 12:12 am by S.E. Zero

» NEW Daniel May profile
Mon Apr 09, 2012 5:35 am by Enforcer

April 2018
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Calendar Calendar

Affiliates
free forum

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 13 on Tue Feb 14, 2012 3:10 am
Social bookmarking

Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of JBW: JUSTIFIABLY BADASS WRESTLING on your social bookmarking website


I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Rated_R(ob)KO on Mon Feb 13, 2012 1:02 pm

Wade Barrett 1979 wrote:What the hell is a Pokemon?? Is it like a Republican??






Laughing

You old people are funny. Smile

_________________
STATE OF THE 'E PODCAST

Kashdinero
"And yeah, that's EXACTLY why I don't take you to important meetings lol. You're like a wild pitbull... it's like taking a crocidile to a dog show, bull in a china shop. You're like a Great White Shark ready to strike. You shoved your cyber **** down his throat."


[You must be registered and logged in to see this image.]

STATE OF THE 'E PODCAST
avatar
Rated_R(ob)KO
COO Of JBW (Admin)
COO Of JBW (Admin)

Posts : 148
Points : 199
Reputation : -26
Join date : 2012-02-02
Age : 33
Location : Southern New Jersey

http://jbwrestling.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Rated_R(ob)KO on Mon Feb 13, 2012 1:05 pm

S.E. Zero wrote:
Rated_R(ob)KO wrote:
I have a thing called an "R4 Card" basically, it just over-rides the NDS system. It looks just like a NDS cartridge and goes into the slot. You take a 2gb or 8gb Micro SD card and put it into the R4 Card and then into the NDS game slot.

It over-rides the menu and you can play hundreds of NDS games for free. Not cheating. Saving money. LOL!


Hahaha indeed, tough times means using your noggin' to save a few bucks. Cool

I wouldn't say "tough". I just like doing different things with money lol!! You know how expensive DS games are? Shit.. $35.00 - $40.00 a pop... I love my wife and son but, damn, I'd be out of money in like 2 days if I got them all of those they wanted.

_________________
STATE OF THE 'E PODCAST

Kashdinero
"And yeah, that's EXACTLY why I don't take you to important meetings lol. You're like a wild pitbull... it's like taking a crocidile to a dog show, bull in a china shop. You're like a Great White Shark ready to strike. You shoved your cyber **** down his throat."


[You must be registered and logged in to see this image.]

STATE OF THE 'E PODCAST
avatar
Rated_R(ob)KO
COO Of JBW (Admin)
COO Of JBW (Admin)

Posts : 148
Points : 199
Reputation : -26
Join date : 2012-02-02
Age : 33
Location : Southern New Jersey

http://jbwrestling.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Rated_R(ob)KO on Mon Feb 13, 2012 1:06 pm

Okay... next post is 100... gonna make an "extravaganza" thread. LOL!

_________________
STATE OF THE 'E PODCAST

Kashdinero
"And yeah, that's EXACTLY why I don't take you to important meetings lol. You're like a wild pitbull... it's like taking a crocidile to a dog show, bull in a china shop. You're like a Great White Shark ready to strike. You shoved your cyber **** down his throat."


[You must be registered and logged in to see this image.]

STATE OF THE 'E PODCAST
avatar
Rated_R(ob)KO
COO Of JBW (Admin)
COO Of JBW (Admin)

Posts : 148
Points : 199
Reputation : -26
Join date : 2012-02-02
Age : 33
Location : Southern New Jersey

http://jbwrestling.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  S.E. Zero on Mon Feb 13, 2012 1:08 pm

Rated_R(ob)KO wrote:
I wouldn't say "tough". I just like doing different things with money lol!! You know how expensive DS games are? Shit.. $35.00 - $40.00 a pop... I love my wife and son but, damn, I'd be out of money in like 2 days if I got them all of those they wanted.


Well there tough here in P.R. but its good to give in to temptation sometimes that why though I buy many used games I sometimes pay full price for the games I want. Pokemon White was one of 'em. Very Happy
avatar
S.E. Zero
Jabroni
Jabroni

Posts : 235
Points : 247
Reputation : 6
Join date : 2012-02-11
Age : 29
Location : Humacao, P.R.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000514821421

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  BlackFalcon on Mon Feb 13, 2012 1:08 pm

S.E. Zero wrote:
Lol. For many its this:

[You must be registered and logged in to see this image.]

Just Ash Ketchum and his adventure looking for pocket monsters Wink Razz

Nah, it's these guys:
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
BlackFalcon
Rookie
Rookie

Posts : 68
Points : 76
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 24
Location : Coventry, England

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  S.E. Zero on Mon Feb 13, 2012 1:08 pm

Rated_R(ob)KO wrote:Okay... next post is 100... gonna make an "extravaganza" thread. LOL!

Figures.... lol!
avatar
S.E. Zero
Jabroni
Jabroni

Posts : 235
Points : 247
Reputation : 6
Join date : 2012-02-11
Age : 29
Location : Humacao, P.R.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000514821421

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  S.E. Zero on Mon Feb 13, 2012 1:10 pm

BlackFalcon wrote:
Nah, it's these guys:
[You must be registered and logged in to see this image.]


A purist, eh? Haha I kid. I just like Ash and May more than the other pairings they have out there.
avatar
S.E. Zero
Jabroni
Jabroni

Posts : 235
Points : 247
Reputation : 6
Join date : 2012-02-11
Age : 29
Location : Humacao, P.R.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000514821421

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  BlackFalcon on Mon Feb 13, 2012 1:14 pm

S.E. Zero wrote:
BlackFalcon wrote:
Nah, it's these guys:
[You must be registered and logged in to see this image.]


A purist, eh? Haha I kid. I just like Ash and May more than the other pairings they have out there.

Really? I know some guys who prefer Ash/Dawn, but Having grown up with it since I was about 3, I gotta love the originals best.
avatar
BlackFalcon
Rookie
Rookie

Posts : 68
Points : 76
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 24
Location : Coventry, England

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  S.E. Zero on Mon Feb 13, 2012 1:18 pm

BlackFalcon wrote:
Really? I know some guys who prefer Ash/Dawn, but Having grown up with it since I was about 3, I gotta love the originals best.


Haha, I know what you mean. I don't know why but when he started traveling to other regions and began meeting new people it was good but when he and May were seen together I just thought, ''They look amazing together, I like it''. Been a fan of that pairing ever since.
avatar
S.E. Zero
Jabroni
Jabroni

Posts : 235
Points : 247
Reputation : 6
Join date : 2012-02-11
Age : 29
Location : Humacao, P.R.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000514821421

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Rehmix on Mon Feb 13, 2012 1:18 pm

It's good to see that the Pokemon thread is moving so quickly.
avatar
Rehmix
Jabroni
Jabroni

Posts : 126
Points : 130
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 26
Location : Greensboro, NC

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  S.E. Zero on Mon Feb 13, 2012 1:23 pm

Rehmix wrote:It's good to see that the Pokemon thread is moving so quickly.


Indeed it is afro
avatar
S.E. Zero
Jabroni
Jabroni

Posts : 235
Points : 247
Reputation : 6
Join date : 2012-02-11
Age : 29
Location : Humacao, P.R.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000514821421

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  BlackFalcon on Mon Feb 13, 2012 2:31 pm

Anyway, time to post my Favourite Team to use:

[You must be registered and logged in to see this image.]
Sandslash - not the quickest or the most powerful, but a good inbetweener, plus it looks awesome

[You must be registered and logged in to see this image.]
Houndoom - it's just great to use and awesome

[You must be registered and logged in to see this image.]
Galvantual - quick with good special attack, plus the bug moves are good against psychic

[You must be registered and logged in to see this image.]
Sharpedo - looks cool, powerful and fast

[You must be registered and logged in to see this image.]
Skamory- powerful if a bit slower than some flying types, plus being part steel negates the weakness to Electric Moves

[You must be registered and logged in to see this image.]
Toxicroak - good type pairing (Poison/Fighting), good movepool

avatar
BlackFalcon
Rookie
Rookie

Posts : 68
Points : 76
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 24
Location : Coventry, England

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  HolyJose on Mon Feb 13, 2012 2:37 pm

Rated_R(ob)KO wrote:Okay... this CAN turn into a Pokemon thread if need be but, right now, I'm whoring it out to reach 100 posts before I go to sleep. Sorry. But, I know HJ is gunning for my spot as top poster. He can have it but, I wanna reach 100 first. 14 more...

NOTE: This is definitely a Pokemon thread now. Let the talking commence!!

You know me so well lol!

_________________
HolyJose
JBW WARFare World Televison Champion (1 time)
JBW WARFare World Tag Team Champion (1 time)
First Ever dual Champion in JBW History

Azrael
JBW WARFare World Tag Team Champion (1 time)
The face of HolyJose
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
HolyJose
The Mexican Mod
The Mexican Mod

Posts : 187
Points : 202
Reputation : 3
Join date : 2012-02-02
Age : 26
Location : Manassas, VA

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Wade Barrett 1979 on Mon Feb 13, 2012 2:43 pm

Rated_R(ob)KO wrote:
Wade Barrett 1979 wrote:What the hell is a Pokemon?? Is it like a Republican??






Laughing

You old people are funny. Smile

Sorry I had to go for my afternoon nap!

What's happening?




Laughing
avatar
Wade Barrett 1979
Rookie
Rookie

Posts : 76
Points : 83
Reputation : 5
Join date : 2012-02-11

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  HolyJose on Mon Feb 13, 2012 2:48 pm

I want to be very best that no one ever was. To catching them is my real test to train them is my cause!!!!

_________________
HolyJose
JBW WARFare World Televison Champion (1 time)
JBW WARFare World Tag Team Champion (1 time)
First Ever dual Champion in JBW History

Azrael
JBW WARFare World Tag Team Champion (1 time)
The face of HolyJose
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
HolyJose
The Mexican Mod
The Mexican Mod

Posts : 187
Points : 202
Reputation : 3
Join date : 2012-02-02
Age : 26
Location : Manassas, VA

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  BlackFalcon on Mon Feb 13, 2012 2:58 pm

HolyJose wrote:I want to be very best that no one ever was. To catching them is my real test to train them is my cause!!!!

I will travel across the land, searching far and wide. Each Pokemon, to understand the power that's inside...
avatar
BlackFalcon
Rookie
Rookie

Posts : 68
Points : 76
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 24
Location : Coventry, England

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  S.E. Zero on Mon Feb 13, 2012 3:11 pm

BlackFalcon wrote:
HolyJose wrote:I want to be very best that no one ever was. To catching them is my real test to train them is my cause!!!!

I will travel across the land, searching far and wide. Each Pokemon, to understand the power that's inside...


(Gotta catch 'em all)

It's you and me
I know it's my destiny

Pokemon!

You're my best friend,
In a world we must defend.
Pokemon

(Gotta catch 'em all)
avatar
S.E. Zero
Jabroni
Jabroni

Posts : 235
Points : 247
Reputation : 6
Join date : 2012-02-11
Age : 29
Location : Humacao, P.R.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000514821421

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Wade Barrett 1979 on Mon Feb 13, 2012 3:41 pm

All of these new fangled games confuse me!?

What's wrong with cup and ball, shove half'penny and eye spy??
avatar
Wade Barrett 1979
Rookie
Rookie

Posts : 76
Points : 83
Reputation : 5
Join date : 2012-02-11

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Rehmix on Mon Feb 13, 2012 4:15 pm

Wade Barrett 1979 wrote:All of these new fangled games confuse me!?

What's wrong with cup and ball, shove half'penny and eye spy??

Now you are just being ridiculous.
avatar
Rehmix
Jabroni
Jabroni

Posts : 126
Points : 130
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 26
Location : Greensboro, NC

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Rehmix on Mon Feb 13, 2012 4:19 pm

BlackFalcon wrote:Anyway, time to post my Favourite Team to use:

[You must be registered and logged in to see this image.]
Sandslash - not the quickest or the most powerful, but a good inbetweener, plus it looks awesome

[You must be registered and logged in to see this image.]
Houndoom - it's just great to use and awesome

[You must be registered and logged in to see this image.]
Galvantual - quick with good special attack, plus the bug moves are good against psychic

[You must be registered and logged in to see this image.]
Sharpedo - looks cool, powerful and fast

[You must be registered and logged in to see this image.]
Skamory- powerful if a bit slower than some flying types, plus being part steel negates the weakness to Electric Moves

[You must be registered and logged in to see this image.]
Toxicroak - good type pairing (Poison/Fighting), good movepool


Define the game please.
avatar
Rehmix
Jabroni
Jabroni

Posts : 126
Points : 130
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 26
Location : Greensboro, NC

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  BlackFalcon on Mon Feb 13, 2012 4:31 pm

Rehmix wrote:
BlackFalcon wrote:Anyway, time to post my Favourite Team to use:

[You must be registered and logged in to see this image.]
Sandslash - not the quickest or the most powerful, but a good inbetweener, plus it looks awesome

[You must be registered and logged in to see this image.]
Houndoom - it's just great to use and awesome

[You must be registered and logged in to see this image.]
Galvantual - quick with good special attack, plus the bug moves are good against psychic

[You must be registered and logged in to see this image.]
Sharpedo - looks cool, powerful and fast

[You must be registered and logged in to see this image.]
Skamory- powerful if a bit slower than some flying types, plus being part steel negates the weakness to Electric Moves

[You must be registered and logged in to see this image.]
Toxicroak - good type pairing (Poison/Fighting), good movepool


Define the game please.

I got most of them on Platinum before trading over to Black.
avatar
BlackFalcon
Rookie
Rookie

Posts : 68
Points : 76
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 24
Location : Coventry, England

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Rehmix on Mon Feb 13, 2012 4:36 pm

Okay that makes sense as to why you have a lot of 4th gen with a 5th gen. I will give my black team once I get done with the game. Just got to the Elite Four and realized I was not strong enough. I got to go and battle some more to boost my levels.
avatar
Rehmix
Jabroni
Jabroni

Posts : 126
Points : 130
Reputation : 2
Join date : 2012-02-11
Age : 26
Location : Greensboro, NC

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Wade Barrett 1979 on Mon Feb 13, 2012 4:50 pm

Rehmix wrote:
Wade Barrett 1979 wrote:All of these new fangled games confuse me!?

What's wrong with cup and ball, shove half'penny and eye spy??

Now you are just being ridiculous.

Awwww, this world isn't kind to the elderly!


lol!
avatar
Wade Barrett 1979
Rookie
Rookie

Posts : 76
Points : 83
Reputation : 5
Join date : 2012-02-11

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  S.E. Zero on Mon Feb 13, 2012 8:29 pm

Wade Barrett 1979 wrote:Awwww, this world isn't kind to the elderly!


lol!


Lol, you aint that old my friend, so grab your cane and shows the peeps what you geezers can do jocolor
avatar
S.E. Zero
Jabroni
Jabroni

Posts : 235
Points : 247
Reputation : 6
Join date : 2012-02-11
Age : 29
Location : Humacao, P.R.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000514821421

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Wade Barrett 1979 on Mon Feb 13, 2012 8:42 pm

S.E. Zero wrote:
Wade Barrett 1979 wrote:Awwww, this world isn't kind to the elderly!


lol!


Lol, you aint that old my friend, so grab your cane and shows the peeps what you geezers can do jocolor

You're right! I'll grab my top hat and monacle too king and show this world!

avatar
Wade Barrett 1979
Rookie
Rookie

Posts : 76
Points : 83
Reputation : 5
Join date : 2012-02-11

Back to top Go down

Re: I Wanna' Be, The Very Best! -- A Pokemon Tribute Thread

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum